4 Şubat 2015 Çarşamba

Oriflame Nature with 100% Coconut Hair Oil

Herkese merhaba :))))

     Bugün Oriflame Nature Coconut Hair Oilden konuşucağım.


Öncelikle bu ürünü katalogda gördüğümde sıvı kıvamda bir yağ olarak düşünmüştüm fakat elime geldiğinde katı kıvamda bir yağ var ve şişesinin kolanya kutusu gibi bir tasarımı olduğundan ordan sıkıp kullanmak imkansız.Yağı şişesinden almak ölüm de olsa elinize aldığınızda hemen eriyen bir yapısı var.Bu yüzden saça sürerken zorlanmadım ve diplerime kolayca masaj yaparak uyguladım kesinlikle akma yapmadı ki bence bu kesinlikle olumlu bir özellik.
Saçıma sürüp 4-5 saat kadar beklettim beklettim. Kokusu gerçekten çok güzel buram buram Hindistan cevizi kokusu alıyorsunuz. Saçımda oriel ve boya var bu yüzden saçım çok kuru ve yıpranmış :( Saçımı nemlendirdi ve daha bakımlı gösterdi. Ve 100% natural olmasıyla da gönlümü kazandı.
Kullanım hakkında Oriflame ne diyor ?
 1) Saç bakım yağını nemli veya kuru saça köklerinden ucuna kadar masaj yaparak uygulayın (Ben kuru saça uygulamayı tercih ettim)
 2) Gece boyunca veya en azından 4-5 saat saçınızda bekletin.
 3) Saçınızı dikkatle durulayın ve kurulayın.

 Ben kuru saçıma sürdükten sonra yukarıda da söylediğim gibi 4-5 saat beklettim saçımı duruladım sonrasında şampuan ve kremimle saçımı yıkadım.

 Kısaca Olumlu özellikleri :
 1) İçeriğinde E vitamini ve Hindistan ceviz yağı saçı yumuşatıyor ve nemlendiriyor.
 2) Plastik şişesinden ürünü çıkarabildekten sonra ! sürmesi kolay.
 3) Kokusu gerçekten çok güzel.
 4) 100% natural.
 5) Saçıma çok olmasa da ışıltı kazandırdı bakımlı gösterdi.
 6) Ekonomik (8.90 tl)

 Kısaca Olumsuz Özellikleri :
 1) Kesinlikle şişesi ben bu kolanya şişesi gibi şişe yerine kapaklı bir şişe tercih ederdim ürünü o şişeden çıkarması gerçekten çok zor.

Rating 4/5











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder