6 Şubat 2015 Cuma

size kolay eyeliner yaptım a dostlar !

 
      Herkese merhaba bu yazım eyeliner süremiyorum  diye yakınanlara gelsin. Eyeliner sürmek aslında zor değil fakat biraz daha fazla dikkat ister. Umarım bu yazıdan sonra daha rahat eyeliner çekersiniz canlarım.

     

     Ben maybelline jel eyeliner kullandım ama siz istediğiniz herhangi bir eyeliner kullanabilirsiniz.Fırça olarak Eklips'in eyeliner fırçasını tercih ettim.





1.Fotoğrafta gördüğünüz gibi gayet kalın ve gelişi güzel bir şekilde göz kapağıma eyelinerımı sürdüm en son işimiz bitince düzelticez çünkü canlarım.

2.Fotoğrafta ise 1.fotoğrafta sürdüğüm eyelinerın bitim noktasında eğimli bir şekilde yukarıya doğru ince bir çizgi çekerek eyelinerımın kuyruğunu oluşturdum.

3.Fotoğrafta göz kapağımın üstünden başlayan başka bir çizgiyle 2.fotoğrafta oluşturduğum kuyruk ile birleştirdim.

4.Fotoğrafta oluşturduğum kuyruğun içini boyadım ve eyelinerımı düzelttim.



   



 

2 yorum:

  1. selam ben instagramdan @kizsal_seyler33 :) ilk takipçin ben oldum :D bloğuma da beklerim sevgiler ♥

    http://blogkizsalseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. sağol canım desteğin için öpüyorum çok takipteyim :D <3 <3

    YanıtlaSil