the balm etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
the balm etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

23 Mart 2015 Pazartesi

The Balm Mary-Lou Manızer Yorumlarım

     
      Merhaba canlarım.. Bugün epeydir çok beğenerek kullandığım bir The Balm ürünü olan Mary-Lou Manızer aydınlatıcı konuğum oldu. 



       Öncelikle aydınlatıcıyı ne amaçla kullanmalıyız ufacık bundan bahsedeceğim.Aydınlatıcı ürünleri yüzümüzde öne çıkartmak istediğimiz kısımlarda kullanıyoruz. Mesela elmacık kemiklerimiz daha mı belirgin olsun istedik işte o zaman aydınlatıcılar imdadımıza yetişiyor. Aynı şekilde dudağımız daha mı belirgin olsun istedik hemen dudağımızın üst çizgisine uygulanmak için aydınlatıcımız bizi bekliyor. 

       Aydınlatıcının uygulandığı yerler hemen belli olur ve öne çıkar. Bu yüzden kusurlu olan bölgelerimize sürmekten biraz kaçınmak gerektiğini ya da daha dikkatli kullanmak gerektiğini düşünüyorum.



     Gelelim Mary-Lou aydınlatıcıya öncelikle ambalajından bahsedersem The Balm bu işi biliyor ve görselliği oldukça iyi kullanıyor.  Ha-ri-ka bir ambalaja sahip. Aynası olması da benim için ayrıca bir artı, yanınızda bu ürün varken bir de ayna taşımanıza hiç mi hiç gerek yok. 8.5 gramlık bu aydınlatıcı bir nevi evladiyelik ve her gün bıkmadan sürseniz gene de zor bitireceğiniz bir ürün.



   Mary-lou sarı alt tonlu bir ürün ve içinde mikro ışıltılar var ama bunları kesinlikle sim sanmayın öyle simli mimli bir yapısı yok.Işığı çok güzel yansıtan minik minik ışıltıları var sadece.
   
   Pigmentasyon olarak oldukça fazla başarılı.Parmağınızla hafif dokunmuş olsanız bile ürüne fazla bulanmış gibi durabilirsiniz.O yüzden ürünü fırçanıza alırken de yüzünüze uygularken de dikkat ! Fazla kaçırırsanız 'heyoo ben burdayımm' diye bağırabilecek cinsten bir ürün. Fırçanın ucuyla çok az bir miktar alın emin olun yeterli olacaktır.


 The Balmın ürünlerinin içeriği hakkında pek bir şey söylememe gerçekten hiç gerek yok çünkü tüm ürünleri oldukça temiz bir içeriğe sahip.

 Bu ürünü aydınlatıcının dışında far olarak da kullanabilirsiniz ki ben bir kaç kez kullandım gayet hoş göründüğünü söyleyebilirim.Kaş altlarınıza sürüp kaş kemikleriniz daha belirgin hale getirebilir,göz pınarlarınıza sürüp bu bölgeyi aydınlatabilirsiniz.Kısacası oldukça kullanışlı bir ürün.




     Bu ürünü ve diğer The Balm ürünlerini Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.Fiyatı sanırım indirimsiz haliyle 40 tl. Özellikle indirimlerinde yakalama fırsatınız olursa 20 tl gibi bir fiyata sahip olabilir,benim gibi ayıla bayıla bu ürünü kullanabilirsiniz.

  Bu ürünü ben The Balm ürünleri arasında benim için olmazsa olmazlar kategorisine çoktan ekledim. Severek de kullanıyorum.

   Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı,düşüncelerinizi ve sorularınızı bekliyor olacağım keyifli günler kızlar :)




21 Mart 2015 Cumartesi

The Balm Face Prımer Base Visage Yorumum


           

            Herkese merhaba bugün en en sevdiğim markalardan biri olan The Balmın makyaj bazından bahsedeceğim. Evet dünkü makyaj bazı nedir ve nasıl kullanılır yazım aslında bundan sonra  yorumlayacağım makyaj bazlarına bir giriş yazısı gibiydi benim için.


the balm


    Öncelikle ambalajından bahsetmek istiyorum. The Balmın ambalajlarını hepimiz artık biliyoruz şıkır şıkır göz alıcı ambalajları hemen dikkat çekiyor. Ama ben bunu Face Prımerında göremedim açıkcası.Bu kötü bir ambalaja sahip demek tabiki değil ama The Balma göre oldukça sade bir ambalaj diyebilirim.

the balm yüz bazı kullanım

    Ürünün 6 aylık bir ömrü var ve 30 ml bence ömrüne göre ürün yeterli hatta 6 ayda biter mi ondan şüpheliyim işte.12 aylık bir ömrü olsaydı bari. (trip attım)

the balm face primer

 The Balmın içeriğinin temiz olduğu aşikar. Slikona hassasiyetiniz yoksa gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.
 
  Cildinizi makyaja hazırlıyor ve cilt tonunu dengeleme de kesinlikle başarılı gördüğüm bir ürün.Ama küçük gözenek ve küçük çizgileri kapamaya gelirsek çokta başarılı bulmadığım bir ürün oldu.



the balm içeriği

          Bunun dışında sürdüğünüz an cildiniz kadifemsi,yumuşacık,pürüzsüz adeta bebiş gibi oluyor. Makyajınızın kalıcığını arttırıyor.


          Şeffaf bir rengi olduğu için tüm cilt renkleriyle uyumlu.Cilt yapısı olarak baz da bir cilt ayrımı yapmamışlar galiba ama kuru ciltlerin çok çok daha beğeneceğini düşünüyorum.Yağlı ciltler aradığı özellikleri bu üründe bulamayabilir.

makyaj bazı nedir


           Koku konusunda da konuşacağım tabiki de çünkü genelde yorumlarda hep petrolümsü kötü bir kokusu olduğu yazılmış ama ben hiç böyle bir koku alamadım. Hatta şu an da bir daha kokladım gene öyle bir koku alamadım. Burnum sanırım tam olarak işlevini yerine getirmiyor.Neyse kısacası kokusu beni hiç bir şekilde rahatsız etmedi.

           Kaç paraya aldığımı hatırlamıyorum ama geçenlerde kadınlar günü indiriminde 23 tl ye düştüğünü görmüştüm.Bu ürünü ve diğer The Balm ürünlerini Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.


  Umarım yazım sizin için faydalı olmuştur.Keyifli günler sorularınızı ve yorumlarınızı bekliyorum :)

11 Mart 2015 Çarşamba

The Balm Instaın Pınstrıpe Allık Yorumlarım

 Hepinize merhabalar:)  Hepimizin geçmiş Kadınlar günümüz kutlu olsun geç olsun güç olmasın :P Geçenlerde kadınlar günü sayesinde çoğu kozmetik mağazasında indirimler yapıldı ben de bu indirimlerde fazla fazla faydalandım.

      Bugün de sizlere gratisin indiriminden aldığım The Balm Instaın Pınstrıpe allığını yorumluycam.
Bu ürüne elim hep gidiyordu ama bir türlü almaya cesaret edememiştim.Cildim çok açık tenli olduğundan çok mu koyu olur morumsu mu görünür falan filan derken hep elime alıp alıp bıraktım.
Fakat indirimde 23 tl ye düşünce kendimi kasa da buldum. Çok iyi oldu çokta güzel oldu gerçekten hiç pişman değilim.
the balm ınstaın pınstrıpe



    Üründen biraz bahsedersek ürün The balmın nerdeyse tüm ürünlerinde olduğu gibi oldukça fazla pigmentli.Ve mor alt tonu olan bir ürün.Bu yüzden dikkatli sürmek yumuşak hareketlerle uygulamak lazım.Yoksa morarmak kaçınılmaz olur :D Sürümü çok kolay ama biraz tozutma yapıyor.



     Ürüne ilk baktığınızda içinde ışıltılar var ama kesinlikle uygulandığında gayet mat görünümlü bir allık olduğunu görüceksiniz.
 

the balm ınstaın pınstrıpe
ürünün swatchı 


   Ambalaj olarak zaten The balm ürünleri benim için tartışılmaz güzellikte.Aynı şekilde bu ürününde ambalajı bir harika. Bu seride her allığın rengine uyumlu ambalaj yapılmış yani ürünü elinize aldığınızda kapağını açmadan hemen hemen hangi renge sahip olduğunu anlayabiliyorsunuz ve biraz dergi kapağını andırıyor.
the balm ınstaın pınstrıpe
                                            ürünün yanakta duruşu

    Ve genel anlamda Nars'ın sin allığına benzetildiğini söylemeden edemicem.
Edit : Narsın sin allığını kullanmadım ama okuduklarım gördüğüm bu şekilde alta temsili bir nars sin allık koyucam.
nars sin allık


  Olumlu olumsuz tüm yorumlarınızı bekliyorum.Hepinizi çok çok öpüyorum :)