28 Ağustos 2015 Cuma

Oriflame The One Kalem Eyeliner ( Eyeliner Stylo )


Herkese merhaba canlarım..

 Yaz mevsimi sen ne kadar güzel bir şeysin keşke hiç bitmesen.. Bir mevsim olsam kesinlikle yaz olurdum, hiç bir zaman kış insanı olmadım ben zaten soğuktan da hiç hoşlanmam. Her neyse mevsimlere çok atar gider yapmadan klasik bir cümleyle bu konuyu kapatayım.

        'Her güzel şeyin bir sonu var' ( ne yazık ki )




 
   Bugün sizlerin karşısına bir kalem eyeliner ile çıkmayı tercih ettim.Biliyorum ki eyeliner benim de olduğu gibi tüm hemcinslerimin vazgeçilmez makyaj malzemeleri arasında. Fakat çoğumuz çok sevdiğimiz kadar kullanmakta da bir o kadar zorluk çekebiliyoruz.

    Ben eyeliner serüvenime zamanında likit eyeliner ile başladığım için hiç kalem eyeliner denememiştim. Hatta ilk kez jel eyeliner kullandığımda, likit eyelinerdan sonra işimin ne kadar kolaylaştığını görmüştüm.

   Peki bu zamana kadar neden hiç kalem eyeliner denemedim ?

 Aslında sebebi tamamen bir ön yargı.  Lise zamanlarımda bir arkadaşımın kalem eyeliner kullanıp hemen kuruduğunu,bittiğini ve sürülmediğini söylemesiyle, kalem eyelinerlara bir ön yargım başladı.

   Tabi bu arada daha iyi eyeliner çekebilmek için farklı seçenekler arıyordum.Bir çok kişinin daha çok kalem eyeliner kullandığını gördüm ve neden olmasın ki diyerek kalem eyelinerlar'a bakmaya başladım.

     Ama bu sırada kalem eyelinerlara ön yargım tamamen bitti diyemezdim ve bunu için ilk etapta çok fazla paralar harcayıp bir kalem eyeliner almak istemedim.

Bir gün  Oriflame kataloguna bakarken kalem eyelinerların 11.50 tl olduğunu gördüm ve denemek için iyi bir seçim olabilir diye düşünerek satın aldım.

 Aslında bu yazıyı biraz geç yazdım bu eyeliner'ı iyice denemek istedim.Yaklaşık iki aydır bu kalem eyeliner'ı kullanıyorum.

 Ve şunu farkettim ki eyelinerım elime ulaştığı günden beri elim ne jel ne de likit eyeliner'a gidiyor.

Tam dışarı çıkacakken iki dakikada eyelinerımı çekiyorum işim artık olduğundan daha kolay hale geldi diyebilirim.





Üstelik Oriflame The One eyelinerı da çok sevdim diyebilirim.Hem kalıcı hem sürümü çok çok kolay. Pul pul dökülme olayını ben bu eyeliner da hiç yaşamadım.

 Artı 2 aydır manyak gibi kullanmama rağmen kurumadı ve bitmedi.Kalem eyelinerla farklı eyelinerlar şekillerini de daha kolay yapabiliyorum.

 Sivri bir keçe ucu var. Yukarıda da söylediğim gibi gerçekten çok kolay sürülüyor. Akma,bulaşma da yapmıyor.


  Kalıcılığı ise o kadar iyi ki siz silene kadar asla çıkmıyor diyebilirim.

  Ben de bulunan rengi siyah. Siyah renginden başka mavi,kahverengi ve gri olmak üzere üç farklı rengi daha mevcut.

  Bittiğinde bir daha alır mıyım ? evet alırım. Hem fiyat bakımından oldukça uygun hem de performans olarak beğenimi kazandı.





   Bu yazı da hem benim kalem eyeliner maceramı, hem de Oriflame The One Kalem Eyeliner ile ilgili düşüncelerimi sizinle paylaşmış oldum umarım yazımı beğenmişsinizdir.

       Düşünceleriniz ve yorumlarınız benim için çok değerli yorumlarınızı bekliyor olacağım.

 Sevgilerle...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder