13 Nisan 2015 Pazartesi

Fardan Eyeliner Nasıl Yapılır ?

            Herkese merhaba..

 Malum yaz geliyor,yaz gelince hepimiz bir kıpır kıpır oluyoruz renkli eşyalara elimiz gidiyor.Mağazalar bile renkleniyor,etraf cıvıl cıvıl oluyor.
 
    Siz de yaza rengarenk girmek isteyenlerdenseniz küçük ama farklı bir önerim var; renkli farlardan eyeliner yapmak. Böylece hem gözlerinize renk katabilir, hem de kullanmadığınız farlarınızı bu şekilde değerlendirebilirsiniz.


        Ben lacivert ve pembe farla bir deneme yaptım.Siz de istediğiniz,sevdiğiniz renkleri kullanarak deneyimleyebilirsiniz.


  Lacivert farımı uygulamak, koyu bir renk olduğu için, elbetteki çok daha kolay oldu.Pembede ise bir kat daha geçmek zorunda kaldım, ilk katta çok belirgin olmadı.
















Kullanılan Malzemeler

1.İstediğiniz renk far
2.Eyeliner fırçası
3.Göz solüsyonu veya su


    Eyeliner fırçanızı lens solüsyonu veya su ile hafifçe nemlendirmeniz gerekiyor, ben solüsyon kullandım.Nemlendirdiğiniz fırçanızı istediğiniz far a sürüp eyeliner çeker gibi göz kapağınıza uygulayın. İşte rengarenk eyeliner yapmak bu kadar kolay.



  Ben resimlerde gördüğünüz gibi bir de kirpik diplerime siyah eyeliner çektim.Kirpiklerim daha belirgin olsun diye malum bende kirpik yok denecek kadar az ne yazık ki..



Ayrıca eyelinerınız olmadığı zamanlar gönül rahatlığıyla eliniz siyah farınıza gidebilir, normal eyelinerı aratmayacağını siz de göreceksiniz.


Umarım yazım sizler için faydalı olmuştur.Yapacağınız yorumlar beni mutlu edecek :)

 Sevgiler....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder