8 Nisan 2015 Çarşamba

Palmolive Body Butter Çilek Rüyası-Kahve Hazzı Duş Jeli Yorumlarım..


   Herkese merhaba..

    Dinç bir şekilde güne başlamak için veya yorgun bir günün ardından dinlenmek için hepimiz kendimizi duşa atıyoruz.Temizlenmek ve arınmak için en büyük yardımcılarımız ise duş jelleri oluyor.Benim bir duş jelinde aradığım en büyük özelliklerden biri de kokusu,bazı duş jelleri var ki kullandığınız an bırakın kendinizi,banyonuzu bile mis gibi kokutuyor. O hissi hepimiz biliriz,kokusu çok güzel yayılmış bir duş jeli ve kullandıkça kullanma isteği,Palmolive'in bu serisi de işte tam böyle..
 


   Palmolive Body Butter Çilek Rüyası duş jeliyle geçen sene tanışmıştım ve çok memnunum kokusuna bayılıyorum. Üstelik fiyatları çok uygun her yerde,en küçük marketlerde bile bulunabilir durumda.Denemek için aldığım duş jellerini kullandığım zamanlar hariç,her duşa girerken elim bu ürüne gidiyor.

   Bitirdikçe alacağıma emin olduğum bir seri olmuş.Bu zamana kadar Çilek rüyasını bitirdiğim de hep başka bir çeşidini alacağım diyordum ama markete gidince işler değişiyordu. Elim gene Çilek rüyasına gidiyordu, ama sanırım bu sefer öyle olmayacak çünkü Çilek Rüyasına bayıldığım kadar Kahve Hazzına da bayıldım..

     
 
    Geçenler de annem kendine bir duş jeli alma düşüncesindeydi ve benim önerimle Palmolive  Body Butter Kahve Hazzını aldı.Evde iken o ürünü de bir çok kez deneme fırsatım oldu. Kahve Hazzının da kokusu bir harika,kesinlikle ağır bir kokusu yok, benim gibi kahve sever bir insansanız eminim sizin de çok hoşunuza gidecektir üstelik içeriğinde kahve parçacıklarının olması hem duş jeli hem peeling etkisi yaratıyor. Yani bir daha duş jeli almak için markete gittiğimde elim sadece çilek rüyasına gitmeyecek.

      Ben de bulunan Çilek Rüyası 250 ml ve 3-4 lira gibi bir fiyata almıştım. Annemde ki Kahve Hazzı ise 500 ml ve 6 liraya alınmıştı. Yani 500 ml almak çok daha mantıklı. Açıkçası fiyatı da kendisi gibi çok tatlı. 
        
        Diğer çeşitleri arasında Şeftali Büyüsü,Çikolata Tutkusu ve Vanilya Aşkı bulunmakta.

  Umarım yazım sizler için faydalı olmuştur. Sizin de bu ürünle ilgili düşünceleriniz varsa yorumlarınızı bekliyor olacağım.


     Sevgiler...

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder