14 Şubat 2015 Cumartesi

Loreal Paris Perfect Clean Peeling Yorumum


      Merhabalar Loreal Paris Perfect Clean Peeling i neredeyse 7-8 aydır kullanıyorum. Bu ürünü görüp almamda ki en büyük etken de temizleme pedidir açıkcası. Bu temizleme pedi ilk etapta ürünü diğer temizleyicilerden ayıran önemli bir ayrıntı :)
cilt bakımı,loreal,peeling,tonik,cilt

    Bu ürünün esprisi ortasında bulunan yumuşak slikon yapıda olan gerçekten beğendiğim ve işe yarayan aparatı.Kokusu da çok hoş ayrıca kayısılı bir kokusu var.Aslında peeling değil daha çok temizleme jeli gibi olsada içindeki tanecikler onu biraz daha peeling haline getiriyor. 
cilt bakımı,loreal,peeling,tonik,cilt


  Biraz üründeki ped aparattan bahsetmek istiyorum. Yüz temizle aparatı gerçekten çok yumuşak ve minik,sık, fiber fırça gibi bir yapıdadır. Yüze hiç bir şekilde zarar vermez. Bu ürünü elimizle direkt olarak kullanmaktansa bu aparatla daha güzel sonuçlara ulaştığımız bir gerçek.
cilt bakımı,loreal,peeling,tonik,cilt

 Peki ürünü nasıl kullanabiliriz ? 


  •  Ortasında bulunan temizleme pedini çıkarıp parmaklarınızın arasında tutun.
  •  Üzerine fındık büyüklüğünde jel dökün.
  •  Göz çevresine değdirmeden nemli cildinize masaj yaparak uygulayın.
  •  Sonrasında su ile cildinizi durulayın. 
                       
cilt bakımı,loreal,peeling,tonik,cilt
(ürünü temizleme pedine sıktığımızda taneciklerini net bir şekilde görüyoruz)

Bu ürünü duştan sonra kullanmak daha fazla yarar sağlar. Çünkü duş sırasında gözeneklerimiz rahatlar ve zaten açılır. Gözeneklerimiz hali hazırda açılmışken bu ürün işlevini daha iyi yerine getirir.

İçindeki peeling tanecikleri kesinlikle yüzü çizer mi diye korkmayın kesinlikle öyle bir etkisi yoktur.Bu ürünü 2 günde bir kullanıyorum ben bir yan etkisini görmedim aksine çok beğendim.Makyajlı cildime de makyajsız cildime de denedim ikisinde de sonuç harika. Makyajlı cildime uyguladığımda makyajımı çıkarmada başarılı olduğunu gördüm. Ayrıca cildime masaj yaparak uyguladığım için kan dolaşımımı hızlandırdı diyebilirim. 

 Bu peeling ölü derileri güzel temizliyor yüzünüzü bu peelingle yıkadığınız ilk etapta bir pürüzsüzlük gerginlik hissi görüyorsunuz.Gözenekleriniz nefes alıyor adeta.

Ürünün üstünde tüm cilt tipleri için yazsada kuru ciltlerin biraz daha dikkatli kullanması gerektiğini düşünüyorum. Biraz cilt kurutan bir yapısı var çünkü.

 Ürün 150 ml uzunca bir süre sizi idare edebilir. Fiyatı ise 13-15 tl arası bir şeydi sanırım.

  Ben ürünü gerçekten ben çok beğendim.Bitince diğer çeşitlerini de denemek istiyorum.









 
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder