12 Şubat 2015 Perşembe

Yoğurt Ve Bal Maskesi Nasıl Yapılır



Herkese merhaba Yüzümüzde ki aknelerle,kızarıklarla,ton farklılıkları ile başa çıkmak için bir çok ürün alıyoruz deniyoruz sonucu bazen iyi bazen kötü oluyor.Aslında bunlarla başa çıkmanın yolu tam baş ucumuzda  YOĞURT :))) yoğurt bize doğanın verdiği mucizevi bir iksirdir. Bu güzelliği bir de doğal antibiyotik özelliği olan BAL ile karıştırdığımızda resmen harika doğal bir maske ortaya çıkıyor.
ballı yoğurtlu maske,maske,bal,yoğurt,ciltbakımı


     Bu maskeyi sizlerle paylaşmadan önce bir çok kez denedim ve sonuçtan hep memnunum hep memnunum :)
  Bu maske yüzümü yumuşacık ve pürüssüz yapıyor. Ayrıca cilt tonumu bir iki ton açıyor.Benim bu maskeyi yapmamın sebebi zaten cilt tonumu açabilme çabalarımdı ve başardım üstüne yüzüm yumuşacık oldu a dostlar. Ben bu maskeyi gece yatmadan önce yapıyorum 5 dakika bekletip yüzümü yıkıyorum ve havluyla yumuşak hareketlerle kuruluyorum. Üstüne nemlendiricimi sürüp yumuşacık yatıyorum :) Gündüz bu maskeyi yapmak isteyenler kesinlikle cildine uygun bir güneş kremi kullanmalıdır. Yüzümüzde güneş lekeleri olsun istemeyiz çünkü canlarım..


ballı yoğurtlu maske,maske,bal,yoğurt,ciltbakımı



Yoğurt ve Bal maskesi tarifi 
  • 2 tatlı kaşığı yoğurt
  • 2 tatlı kaşığı bal
Balımızı ve yoğurdumuzu bir kaba alıyoruz ve iyice karıştırıyoruz. Ardından yüzümüze göz çevrelerimize değdirmeden sürüyoruz. Yukarıda da belirttiğim gibi 5 dakika yüzümüzde bekletip ılık bir su ile yüzümüzü temizliyoruz. Ballı yoğurtlu maske tonlarca para saçıp aldığımız ürünlerden bence en iyisi ve en doğalı. 
  
      Yorumlarınızı bekliyorum :)

   
   
     


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder