9 Şubat 2016 Salı

DUO ADHESİVE KİRPİK YAPIŞTIRICISI

Duo ile kirpik yapıştırma


             Güzel ve dolgun kirpikler iyi bir makyajın tamamlayıcısı gibidir. Fakat kirpikleriniz benim kirpiklerim gibi kısa ve gür değilse hangi kirpik ürününü veya rimeli kullanırsak kullanalım o reklamlardaki,kataloglardaki kızların kirpikleri gibi olmuyor ne yazık ki :)  İşte bu yüzden kirpiklerimin istediğim uzunlukta ve hacimde olmasını istediğim zamanlarda artık elim takma kirpiklere gidiyor.


            Benim takma kirpik takamama serüvenim oldukça uzun ama takma kirpikleri doğru düzgün takıyorum dediğim süreç 2-3 ay diyebilirim. Bir çok takma kirpik denemişliğim vardı ama sonuç hep hüsran olmuştu takamamıştım taksam da yapışmıyordu çıkıyordu gözümde durmuyordu falan falan..

          Duo kirpik yapıştırıcısını o zamanlar da biliyordum fakat bir türlü deneme fırsatım olmamıştı ve açıkcası sorunun kirpik yapıştırıcısında değil de benim beceriksizliğimde olduğunu düşünüyordum ama öyle değilmiş sorun tam da yapıştırıcıdaymış.

         Bir gün gene kirpiklerimin odun gibi olmasından dolayı feryat ederken bu takma kirpik işini yapacağım dedim ve hemen Gratise gidip kendime 3-4 tane takma kirpik ile bir tane de Duo kirpik yapıştırıcısı edindim.Gördüm ki sorun kesinlikle ne kirpiğin kalitesinde ne de ben de sorun bu zamana kadar kullandığım kalitesiz yapıştırıcılardaymış.

 
          Duo kirpik yapıştırıcısını kullanmaya başladığımdan beri takma kirpikleri şak diye takar  oldum.

         Kullanımı çok basit takma kirpiğe ince bir şekilde sürüp bir iki saniye bekleyip gözünüze yerleştirdiğinizde zaten o kadar güçlü bir yapıştırıcı ki hemen yapışacaktır. 

        Kalıcılığı gerçekten övülmeye değer.Zaten bence Duo'nun bu kadar ünlü bir yapıştırıcı olmasının en büyük nedeni kalıcılığı.

       Duoyu kullandığınız zaman gün boyu  kirpiğim düştü mü? kirpiklerim yerinden mi oynadı? diye kesinlikle düşünmeyeceksiniz.

      Bende bulunan Duo küçük boy 7gr olmasına rağmen oldukça bereketli bir ürün kullan kullan bitmez denilecek cinsten. rengi ise Dark/Tone yani  koyusu. Siyah olması sebebiyle ben burdayım diye bağırmıyor çünkü zaten eyeliner sürüyorum aklınızda bulunsun kirpiği taktıktan sonra eyeliner sürerseniz takma kirpiği ve yapıştırıcıyı daha rahat kamufle edebilirsiniz. 




          Ben bu ürünü yukarıda da belirttiğim gibi Gratisten 15 tl ye edindim çeşitli internet sitelerinde de bu ürünü bulabilmeniz mümkün.

         Ürünün renk çeşitleri arasında clear/white rengi mevcut araştırdığım kadarıyla beyaz olması gözünüzü korkutmasın kurudukça şeffaflaşıyormuş.

         Bir de Duo'nun 14gr'lık bir boyu daha var.Benim büyük boyunu almamamın sebebi ise kurur mu korkusu oldu eğer kuruyup kurumadığı hakkında bir bilginiz var ise lütfen yorum bırakın oldukça merakta kaldım çünkü :)


 Ürünü tekrar alır mıyım ?


        Evet alırım. Takma kirpik kullandığım sürece tek kullandığım kirpik yapıştırıcısı olacaktır kendisi o kadar memnun kaldım.


      Umarım yazımı beğenmişsinizdir.Ürünle ilgili düşünceleriniz varsa yorumlarınızı bekliyor olacağım.



Sosyal medya da beni takip etmek isterseniz ;


İnstagram: karamelkokusublog

Twitter :    kramelkokusu
Pinterest : Makeupbyezgi

                                       


                                                             Sevgilerle...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder