5 Şubat 2016 Cuma

PALMOLİVE NATURALS AKDENİZ BİTKİLERİ DUŞ JELİ


     Palmolive markasının duş jellerini oldukça beğeniyorum hem çeşit fazla hem kokuları çok harika Duş jeli deyince aklıma gelen ilk marka Palmolive oluyor diyebilirim. Açıkcası önceden favorim Palmolive Body Butter Çilek Rüyasıydı hatta blogumda bu ürünle ilgili bir yazı yazmıştım merak ediyorsanız buraya tıklayın.

  Şimdi Çilek Rüyasından nasıl vazgeçtiğimi anlatayım :)

   Ben bir ara grip oldum ve ilk defa gripten yataklara düştüm doktora gittiğimde bana bir şurup verdi Allah başka dert vermesin ama şurubun tadı tarif edemeyeceğim kadar kötüydü böyle çilekli meyveli gibi bir kokusu vardı.Ben bu şurubu bitirdiğim günden beri tatlı kokulardan kaçar oldum daha fresh kokulara elim gitmeye başladı, doğal olarak da çilek rüyasıyla yollarımızı ayırmak zorunda kaldık ama sorun kesinlikle onda değil bende :)

Geçenlerde markette gezerken Akdeniz Bitkileri çeşidini farkettim beni bu duş jelini almaya iten en büyük faktör ise şişesinin şeffaflığı duş jelinin renginin açık yeşil olması ve gerçekten doğal görünüşlü hali beni benden aldı.



    Palmolive bu ürünle ilgili şöyle bir açıklama yapmış;

Vucüdu ve ruhu canlandırmak için yüzyıllardır kullanılan tariflerden esinlenen Palmolive sizlere yeni Naturals Akdeniz Bitkileri Duş Jelini sunar. %100 Doğal Ardıç, Kekik ve Ginseng özleri ile zenginleştirilmiş, narin kokuludur. Cildinizi korur ve canlandırırken, her banyoda kendinizi yeniden doğmuş gibi hissedersiniz. Nötr pH’ı ile cilde uyumludur.

    Öncelikle kokusundan bahsetmek isterim ekşili,limonlu gibi bir kokuya sahip ama insanın kokladıkça koklayası geliyor dedikleri türden yani bu yazıyı yazarken rahat on kere koklamışımdır. Duşta kullandığınız an da kokusu banyoyu sarıyor.

   İçeriğinde bulunan ginseng özü sayesinde duştan çok enerjik bir şekilde çıkmanızı sağlıyor.Özellikle sabahları zor uyananlardansanız sabah kendinizi hemen duşa atıp bu duş jelini kullanmanızı öneririm veya yorucu bir günün ardından bu duş jeliyle enerjinizi geri toplayabilirsiniz.

  Ayrıca içeriğinde Sodium Laureth Sulfate (SLS) var ne yazık ki artık tüm temizlik ürünlerinde bunu görmeye alıştık ve benim için açıkcası bu bir sorun teşkil etmedi ama tabiki olmasaydı daha iyi olabilirdi.

  Bu ürün dışında naturals serisine ait mor renkli adaçayı,biberiye ve hanımeli özleriyle oluşturulan bir tane daha duş jeli mevcut onu henüz denemedim ama hakkında hiç bir kötü yorum da duymadım en yakın zamanda onu da deneyeceğim.   

 Ben evime yakın bir marketten edindim bu ürünü 7tl gibi bir fiyatı vardı eminim ki Gratis ve Watsons indirim dönemlerinde çok daha ucuza bu ürünü bulabilirsiniz.


       
     Umarım yazımı beğenmişsinizdir.Siz de bu ürün kullandıysanız veya kullanıyorsanız yorumlarınızı görmek beni mutlu eder.Kendinize çok iyi bakın.

                    Sevgilerle...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder