3 Şubat 2016 Çarşamba

Dupe Nedir ?





Herkese merhaba...
Bugün sizlere hepimizin işine yarayacağını düşündüğüm bir konudan bahsetmek istiyorum. Eminim aramızda dupe kelimesinin ne anlama olduğunu bilenleriniz vardır ama bilmeyenler var ise umarım bu yazı sizler için faydalı olur.
Öncelikle dupe kelimesinin anlamına bir bakalım.

                                  Dupe 'Eş' , 'Benzer', 'Aynı' vb... anlamlara gelmektedir.

        Kısacası Dupe ürünler High-end markalardaki yani pahalı markalardaki ürünlerin uygun fiyatlı markalardaki benzerleridir.

 Bu arada high-end nedir yazımı merak ediyorsanız okumak için buraya tıklayın.

     
        Pahalı ürünlerin Dupe ürünlerinden farkı ise Kalite,isim(marka ismi) ve reklamdır. Sonuç itibariyle aynı renk,aynı yapı ve aynı dokuda olsalar bile dupe ürünler ile high-end markaların ürünleri arasında tabiki kalite farkı olacaktır.


     Fakat benim gibi öğrenciyseniz veya bir ruja 100 lira vermek istemezseniz dupe ürünler oldukça kurtarıcı olur.Ben dupe ürünleri oldukça beğeniyorum internette de fırsat buldukça dupe ürünleri araştırmaya çalışıyorum. Çünkü bazen oldukça pahalı bir markanın ürününün dupe'nu çok beğeniyorum ve fazlaca para harcamama gerek kalmadan o üründen beklentilerimi karşılayabiliyorum. Mesela pahalı markadan bir ruj görüyorum ama çok daha ucuz bir markanın çok çok yakın bir tonunu keşfediyorum gidip onu almayı tercih edebiliyorum.
   
          Şimdi sizlerle internetten derlediğim dupe fotoğraflarını paylaşmak istiyorum.







         Umarım yazım sizler için faydalı olmuştur.Sizin de bu konu ile düşünceleriniz varsa ben yorumlarınızı bekliyor olacağım :) 
         Kendinize çok çok iyi bakın.

                                                            Sevgilerle...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder