1 Şubat 2016 Pazartesi

Rimmel London Exaggerate Eyeliner Yorumum

                 
                   


                             Herkese merhaba..


           Buralarda yavaş yavaş güneş bize yüzünü göstermeye başladı. Artık yaz gelsin lütfen. Siz de benim gibi üşümekten hoşlanmayanlardan mısınız yoksa kış mevsimine bayılanlardan mısınız ? Ben yaz gelse de montları üzerimizden atsak diye sabırsızlıkla bekliyorum açıkçası.
           Her neyse konumuza geçelim çok konuştum :)



          Bugün sizlere çok ama çok beğenerek kullandığım bir ürün olan Rimmel London Exaggerate Eyelinerdan bahsetmek istiyorum.


         Ben de bulunan rengi yukarıda gördüğünüz gibi 001 100% Black. Gerçekten de simsiyah bir görüntüsü olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. Fırçası daha çok dipliner fırçasına benziyor ama çok rahat bir kullanımı var. Bu ürünle istediğiniz incelikte eyeliner çekebilirsiniz. 

         Benim eyeliner da aradığım iki önemli özellik var biri simsiyah bir rengi olması ikincisi ise akma,bulaşma,dağılma vs yapmaması bu isteklerimin ikisini de karşılayan bir ürün olduğunu söyleyebilirim. Kesinlikle akma bulaşma yapmıyor zaten ürünün vaatleri arasında 16 saate kadar sabit kalması var.  

        Ürünün rengi tam olarak aşağıdaki gibi gerçekten simsiyah bir görüntüsü olduğunu söyleyebilirim.

 Ürünün içinde bilye veya boncuk gibi bir şey bulunmakta bu eyelinerınızın kurumamasını sağlıyor. 
 Ürünü ben yaklaşık 5 aydır seve seve neredeyse her gün kullanıyorum ama hala bitmedi ve kurumadı oldukça dayanıklı bir ürün diyebilirim.
 Fiyatı ürüne göre oldukça uygun indirimsiz hali 15 tl indirim zamanlarında Watsonsda çok daha uygun fiyatlara bulabilirsiniz. 


                 Umarım yazımı beğenmişsinizdir sizin de bu ürünle ilgili düşünceleriniz varsa  yorumlarınızı bekliyor olcağım:) 

                 Kendinize çok çok iyi bakın.


                                                                   Sevgililerle...














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder