9 Şubat 2015 Pazartesi

Wet N Wild Cover All Concealer Palette Yorumlarım




        Merhaba bugün sizlere  Wet n wild cover all concealer paletini yorumluyacağım.Bu ürünü ben Wet n wild ülkemize yeni geldiği dönemlerde gratisten almıştım. Çokta beğenerek kullanıyorum kaç aydır kullanmama rağmen hala tükenmediler ama covers ürünü can çekişmekte :)
 
     wet n wild  kaliteli ve ekonomik ürünleriyle benim gönlümü zaten çoktan kazandı. Bence bu markanın ünü de buradan geliyor.

  Ürünün ambalajından bahsedersek gerçekten başarılı şirin mi şirin bir palet olmuş. Hem de paletteki hangi kapatıcıyı hangi amaçla kullanmamız gerektiğini göstermesiyle de kalbimi ayrı bir kazanmış oldu.


Makyaj, kızlar, wet n wild, cover all,concealer palet

       Şimdi bir de paletteki renkleri  ne için kullanmalıyız hangi bölgelerimize sürmeliyiz onu yorumlayalım.

Makyaj, kızlar, wet n wild, cover all,concealer palet
 
   1. Brightens : Canlandırmak anlamına gelir pembe,somon bir rengi var.Yüksek kapatıcılık özelliği vardır bu arkadaşın. Ciltteki lekelere,izlere yüksek kapatıcılık gerektiren yerlere bu ürünü kullanabiliriz. Ben bir çok kez gözümün altındaki morluklar için kullandım.

 2.Neutralizes: Bu ürünün rengi açık yeşil. Yüzümüzde ki cilt rengi dengesizliklerimizi nötrelize ediyor yani cildimize homojen bir renk veriyor ya da ton farklılıklarını ortadan kaldırıyor denilebilir.Kırmızının karşıt rengi yeşil olduğundan kırmızı lekeleri ve sivilceleri kapamada yeşil rengi kullanmak daha iyi bir sonuç elde etmemize neden olur.Tabiki abartmamak şart :) Sivilcelerimizin üstüne yeşil kapatıcıyı sürüp üstüne de fondotenimizi sürdükten sonra sivilcelerimize by by diyoruz :)

3.Highlights : Bu ürünümüzün rengi metalik parıltılı bir gri gibi gri beyazımsı gibi çözemedim tam anlayın siz işte o renk :D Bu ürünü yüzümüze aydınlık vermek istediğimiz bölgelere sürüyoruz içerisindeki parıltılar sayesinde gerçekten doğal bir parlaklık veriyor görevini çok iyi yapıyor. 

4.Covers : Bu ürünümüz yüksek kapatıcılık gerektiren yerlerde kullanabiliriz. Göz altlarınız sabah kalktığınızda çok aşırı morsa sürebilirsiniz ya da ben kontürleme işlemimde de kullanıyorum burnumdan pek memnun olmadığımdan neredeyse her makyajda burun kontürü yapıyorum ve bu rengi burnumun kenarlarını gölgelendirirken kullanıyorum üstüne de bronzerımı sürüyorum çok kullandığımdan paletimde covers bitmek üzere :) 

        
Makyaj, kızlar, wet n wild, cover all,concealer palet

  Gayet başarılı bir ürün üstelik ben indirimdeyken 11 tl gibi bir fiyata almıştım ama normal fiyatı 14.90 gibi bir şey ama bu nitelikteki bir ürün için değer ve uygun bir fiyat. Kremsi bir yapısı olmasıyla da gönlümde taht kurmuştur bu palet.  

   Kokusuna gelirsek kötü bir kokusu yok krem gibi kokuyor hiç rahatsız olmadım ürünü kullanırken.
Ürün 6.5 gram ve 18 ay kullanım süresi var kullanım süresinin uzun olmasıda beni gayet mest etti :)


     

    Artıları :
  1. Fiyatı 
  2. 4 farklı renk barındırması.
  3. Pratik bir paketi olması.
  4. Cildinizdeki kusurları kapatmak ve günlük yüz kontürü yapmak isterseniz bu palet iyi bir yardımcı.
  5. Kremli bir yapısı olması.
  6. Uzun ömürlü olması.
  Açıkcası hiç bir eksisini bulamadım kendi adıma bu paletin sizin için bir eksisi varsa lütfen yazın :))

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder