11 Şubat 2015 Çarşamba

Oriflame The One Volume Blast Mascara Yorumum


 
   Herkese merhaba :) Oriflame ile haşır neşir olmam karşı komşum ile başladı diyebilirim öncesinde katalogdan görüp ürün falan alma huyum yoktu. Şimdilerde baya baya alıştım hatta kendimi durduramıyorum tabi bazı ürünlerden çok iyi sonuçlar da alsam bazıları ise benim için tam bir hayal kırıklığı oluyor.

Gel gelelim asıl konumuza kirpikler makyajımızın en çarpıcı yeri sayılabilir. Dolgun,uzun kirpikleri kim istemez ki.  Ben de bu yüzden bir de Oriflame the one volume blast mascarayı deniyim diyerek ürünü edindim.

     Ürün 8ml yanında da iki tane hediyesi var. The one serisi cımbız ve The one serisi kirpik kıvırıcı.
Fiyatı da bu sete göre oldukça makul 17.90 tl. Aslında cımbızını pek beğenmedim ucu sıfır olmasına rağmen sanki körelmiş gibi tüyleri almakta zorlanıyor. Kirpik kıvırıcısına diyeceğim bir söz yok işini görüyor ama diğer kirpik kıvırıcılarından da ahım şahım bir farkı olduğunu söyleyemem.


oriflame,göz makyajı,kirpik,kirpik kıvırcı , cımbız ,göz,makyaj,makeup,blog



 
   The One Volume Blast Mascaraya hemen geri dönelim. Ben öncelikle biraz ambalajından bahsetmek istiyorum.

Morumsu bordo renginde olan plastik bir tüpte gümüş detayları bulunmakta. Üstünde ise Oriflame The One logosu bulunmakta ve bence şık bir tasarım olmuş.

  
oriflame,göz makyajı,kirpik,kirpik kıvırcı , cımbız ,göz,makyaj,makeup,blog

 Koyu bir siyah rengi var bu arkadaşımızın. Kremsi ve yoğun bir kıvamı da vardır hanii.

Fırçası ise küçük ve bu sayede en kenarda köşede yalnız kalmış küçük kirpiklerinize bile erişebiliyorsunuz.

 Kirpiklerinize eşit olarak nüfuz eder ve kirpiklerinizi tek tek ayırma etkisi vardır.

oriflame,göz makyajı,kirpik,kirpik kıvırcı , cımbız ,göz,makyaj,makeup,blog


Kalıcılığı ise gerçekten çok fazladır hatta o kadar fazladır ki çıkarmak istersin çıkaramazsın.:)Ben gözüme sürdüğümde akma gibi bir problemle de karşılaşmadım. Yani siz bu rimeli sabah kalkıp sürseniz akşama kadar fazla fazla gözünüzde idare eder.

 Kirpiklere Hacim vermesi konusunda

 Açıkçası kirpiklere süper bir hacim verdiğini söyleyemem orta şekerli diyelim :) Günlük rimel ihtiyacınızı karşılar tabi kirpikleriniz benim gibi seyrek ve şekil vermesi zor olan bir kirpik değilse !  Bir maskaradan süper bir hacim ve dolgunluk beklentiniz varsa aradığınız ürün bu değil.

oriflame,göz makyajı,kirpik,kirpik kıvırcı , cımbız ,göz,makyaj,makeup,blog


      Bu maskaranın benim gözümde duruşu bu şekilde.

 Oriflame bu ürün ile ilgili ne söylemiş ?



  • Zengin,kremsi formüle sahip
  • Dolgunlaştırıcı vaks sistemiyle kirpiklerinizi dolgunlaştırarak çarpıcı ve kalıcı bir hacim kazandırır.
 Ürünün artıları :

  • Fırçasının küçük olmasıyla kirpiklere ulaşılabilirliğin artması.
  • Kalıcı olması
  • Ekonomik olması (Özellikle indirim dönemlerinde )
  • Kirpikleri tek tek ayırabilmesi.
Ürünün eksileri :
  •  Çok fazla kalıcı olduğundan temizleme sıkıntısı yaratıyor.
  •  Sürüldüğü an hemen kuruyor ve ikinci kat ı düzgünce geçebilmek için hızlı hareket etmek gerekiyor.
  Kısacası ürüne hayatımın rimeli diyemem ama beğendim.
Amaaaa !

 Ürünü bir daha alır mısın diye sorarsanız hayır almam. Çünkü benim kirpiklerim zaten çok hacimsiz ve kıvırması zor olan tabiri caizse odun gibi bir kirpik benim kirpiklerime daha fazla hacim verecek bir  maskaraya ihtiyacım var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder