8 Şubat 2015 Pazar

Saç Bakımı İçin En İyi 5 Marka


sac,sac bakımı,sampuan,sac kremi,bakım yagı

Herkese merhaba canlarım bugün sizler için güzel ve sağlıklı saçlara hangi markalarla daha kolay ulaşırız bunu araştırdım. Saçlarımıza uyguladığımız boya,oriel,düzleştirici,fön gibi ısılar stres,hava değişimi saçımızın daha kolay yıpranmasına ve dökülmesine neden olur.Saçlarınız benim gibi boyalı yıpranmış ve kuru ise daha çok bakıma ihtiyacınız var demektir.

Çoğumuzun hayali beline kadar uzun ama hiç yıpranmamış saçlardır.Böylesi güzel saçlara ulaşmak aslında çok zor değil yapmamız gereken ise cildimize baktığımız özenle saçlarımıza da bakabilmektir. 

Saçımızın yapısını iyi bilmek ve saçımızı iyi tanımak  bizi 1-0 önden başlatır. Saçımıza uygun ürünler kullanmaksa işimizi daha da kolaylaştırır.Örneğin kuru ve yıpranmış saçlara sahibiz normal saç tipine uygun ürünler kullanmak bence gereksizce yapılmış masraflardan ibarettir. Çünkü kuru ve yıpranmış saçlar deminde söylediğim gibi normal saçlardan bir kaç tık daha fazla bakıma ihtiyacı vardır ve başka saç yapıları için aldığımız ürünler hiç bir işe yaramayacaktır.

Sizlere benim çok beğendiğim bir kaç saç bakım ürünü markasını derledim.En çok beğendiğimden en az beğendiğime göre sıraladım.

  1. KERASTASE                                                                                                                                        
    sac,sac bakımı,sampuan,sac kremi,bakım yagı
                                                                                                                                                   
Kerastase saç bakımında gerçekten uzman bir marka ve her derde deva denilebilecek her saç tipine her saç sorununa uygun serumları,bakım kremleri var benim kalbimi kazanan bir marka oldu.

sac,sac bakımı,sampuan,sac kremi,bakım yagı
2.TONI&GUY                                                                                                                                    

    Tonı&guy markasını watsonslarda illaki görmüşsünüzdür.Bir kere kullanınca ben bu zamana kadar saç bakımı ürünü diye ney kullanıyormuşum dersiniz.Hatta bu adamlar işi biraz abartıp kekide kabartıp tonı&guys academy i kurmuşlardır.

3. ORGANİX                                                                                                                  
sac,sac bakımı,sampuan,sac kremi,bakım yagı
Organix e gelince benim gerçekten beğendiğim bir markadır kendileri özellikle de resimde gördüğünüz seri bir harika benim saçımın uzamasında çok emekleri oldu kendilerinin diyebilirim.

4.SCHWARKOPF                                                                                                                            

sac,sac bakımı,sampuan,sac kremi,bakım yagı

Schwarskopf Glıss ürünlerini kullanmayı seviyorum özellikle bakım maskesinin benim gözümde ayrı bir yeri vardır. Markette bulunan saç bakım ürünleri markaları arasında bence kendini en çok geliştiren ve çok güzel seriler çıkaran markadır. Üstelik gittiğimiz her markette bulabiliriz. Ayrıca fiyatları da tuzlu değildir cep yakmaz.


5.LOREAL ELSEVE                                                                                                                                      

sac,sac bakımı,sampuan,sac kremi,bakım yagı


Loreal Elseve e gelince Schwarskopftan sonra marketler de bulunan saç bakım ürünleri arasında en sevdiğim ikinci markadır. Kullandığım dönemde severek kullandım bir tek duralanmayan saç kreminden pek hoşnut kalmadım sanki sürdüğümde saçımı ve elimi yapış yapış yaptı bu ürün dışında diğer ürünleriyle hiç bir kavgam olmadı :)














2 yorum:

  1. Ben gliss kullanıyorum kuaförümün tavsiyesi üzerinde yeni aldım maske hakikaten çok güzel özellikle :) ilk kullanımdan itibaren farkı görünüyor

    YanıtlaSil
  2. aynen öyle hemen saçı yumuşatıyor çok güzel :)

    YanıtlaSil