19 Mayıs 2015 Salı

Oriflame Kajal Göz Kalemi


                 Herkese merhaba canlarım, bayadır bloğumla pek ilgilenmedim ama bomba gibi bir dönüş yapıyorum diyebilirim.Kafamda sizlerle paylaşımda bulunmak istediğim bir çok konu oluşturdum ve fazlaca ürün denedim.
   
                Bu arada yaz geldiği için de içim kıpır kıpır, bir mevsim olsaydım eğer kesinlikle yaz olmak isterdim.Tatili,denizi,kumu geç bir kere 'karpuz' bu mevsimde çıkıyor daha ne olsun ?  Karpuz kelimesini söylemem bile canımın çekmesi için yeterli.


           Her neyse konuyu daha fazla dağıtmadan Oriflame Kajal Göz Kalemine geçeyim diyorum.. Oriflame markasını çok denediğimi yazılarımdan da anlamışsınızdır zaten. Kajal göz kalemlerini artık fazlaca duymaya başladık.Bir çok marka kendi kajal göz kalemini çıkardı. Oriflame kataloglarında da uzunca bir süredir boy gösteriyor bu kajal göz kalemi.

         Öncelikle şunu demeden geçemeyeceğim bu ürün benim ilk kajal deneyimim oldu.Özellikle fotoğrafta gördüğünüz gibi ruj şeklinde bir göz kalemi hiç kullanmamıştım.


    Ambalajı yukarıda belirttiğim gibi bir ruj ambalajına benziyor.Ve bence ürünün en büyük eksisi de bu, çünkü ürünün ucu zaten çok ince değil, kulladıkça daha da kalınlaşacaktır peki sonra ne olacak ?
Açalım desek kalem değil ki bu açılmayacaktır üstelik kırılabilir,atalım desek o kadar para verdik ve ürünün fazlaca kısmı kalın tarafında. Hiç ama hiç kullanışlı bulmadım. Eyeliner çekmek zaten çok basit bir iş değilken, uç kalınlaştıkça ızdırap gibi gelebilir.

       Sürümü konusunda hiç bir sıkıntı yaşamadım, yağ gibi akıyor diyebilirim.Oldukça yumuşak bir yapısı var. Rengi de oldukça koyu bir siyah.Fakat çok kalıcı olduğunu söyleyemem. Özellikle yağlı bir cilt yapınız var ise.

    Ürün 2.5 gr. ve yanılmıyorsam 10 tl ye almıştım. 
  
   Ambalajından dolayı üründen memnun kalmadım.Eğer bu ürüne gözünüz takılıyor ve almak istiyor iseniz bu durumu göz önünde bulundurup alın derim.

Umarım yazımı beğenmişsinizdir dostlar,yorumlarınızı ve değerlendirmelerinizi bekliyor olacağım.

Sevgilerle...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder