20 Mayıs 2015 Çarşamba

Zara'dan 5 Kıyafet Seçimi


        Merhaba canlarım...

   
       Bugün sizlerle Zara'dan beğenip kombinlediğim 5 parçayla karşınızdayım. Zara markasını çok beğeniyorum oldukça güzel kıyafetler var ama bazı parçalar oldukça pahalı ne yazık ki... 

    Hadi bugün ki kombinimize geçelim ;


zara'dan  seçim

İlk olarak kot elbiseden başlamak istiyorum.Çok hoş ve çok şık bir görüntüsü var önündeki detaylar da elbiseye ayrı bir güzellik katmış, elbiseyi sıradanlıktan çıkarmış.

Çantanın rengi ile elbisedeki detayları çok uyumlu buldum ve bu çantayla birlikte kombin daha salaş ve şık bir hal aldı.

Ve ayakkabı; bu aralar püskül oldukça moda ve bence de püskül kombinde ayrı bir hava yarattı.

Aksesuar olarak gözlük ve saç bandı seçtim. Açıkçası bileklik seçmek istiyordum fakat uygun bir bileklik bulamayınca saç bandına döndüm.

Ve son olarakta İşte Benim Stilim programına bağlayıp bu kombin ile nereye giderdim diye düşündüm.
Sahilde bir kahvaltı için neden bu kombin olmasın :)

Sizce kombin hoş olmuş mu ? Bir eksik var mı ? Yorum ve düşüncelerinizi bekliyor olacağım :)

Sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder