21 Mayıs 2015 Perşembe

Le Petit Marseillais Türkiye'de


 Merhaba canlarım..



le petit marseillais watsonsda


      Le Petit Marseillais Türkiye'de! Bu marka Johnson's & Johnson's bünyesinde bulunan vücut bakım ürünleri markasıdır. Le Petit Marseillais markasının kelime anlamı Küçük Marsilyalı demekmiş,ve ilk olarak Marsilya'da doğmuş.

         Akdeniz'in bütün güzelliğini ve doğallığını Le Petit Marseillais bu şişelere doldurmuş diyebiliriz.Üstelik Fransa'nın en yeşil markası ünvanına sahip.


    Bu kişisel bakım ve hijyen markasının bünyesinde;duş jelleri.sabunlar,şampuanlar,şaç yağları ve deodorantlar,dudak balmları,vücut bakım ürünleri bulunmakta.Ben,sadece duş jellerini koklama fırsatı buldum ama bütün duş jelleri kesinlikle çok hoş kokuyor.Ve kokladığınız da bile doğallığını hissedebiliyorsunuz hiç yapay bir koku burnunuza gelmiyor.

  Üstelik duş jelleri paraben ve renklendirici içermiyor.
  Kremli bir formülü bulunmakta.
  Bu markanın kolay kolay uçmayan bir koku verme hedefi var.


  Türkiye'ye ilk olarak Watsons tarafından getirilmiş olan bu markayı ben Kipalarda da gördüm.

250 ml lik duş jellerinin fiyatları;7,90
400 ml lik duş jellerinin fiyatları:11,90


    Sizin bu marka ile ilgili düşünceleriniz ve deneyimleriniz var ise paylaşmanız beni çok mutlu edecektir. 

    Sevgilerle...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder