11 Mart 2015 Çarşamba

The Balm Instaın Pınstrıpe Allık Yorumlarım

 Hepinize merhabalar:)  Hepimizin geçmiş Kadınlar günümüz kutlu olsun geç olsun güç olmasın :P Geçenlerde kadınlar günü sayesinde çoğu kozmetik mağazasında indirimler yapıldı ben de bu indirimlerde fazla fazla faydalandım.

      Bugün de sizlere gratisin indiriminden aldığım The Balm Instaın Pınstrıpe allığını yorumluycam.
Bu ürüne elim hep gidiyordu ama bir türlü almaya cesaret edememiştim.Cildim çok açık tenli olduğundan çok mu koyu olur morumsu mu görünür falan filan derken hep elime alıp alıp bıraktım.
Fakat indirimde 23 tl ye düşünce kendimi kasa da buldum. Çok iyi oldu çokta güzel oldu gerçekten hiç pişman değilim.
the balm ınstaın pınstrıpe



    Üründen biraz bahsedersek ürün The balmın nerdeyse tüm ürünlerinde olduğu gibi oldukça fazla pigmentli.Ve mor alt tonu olan bir ürün.Bu yüzden dikkatli sürmek yumuşak hareketlerle uygulamak lazım.Yoksa morarmak kaçınılmaz olur :D Sürümü çok kolay ama biraz tozutma yapıyor.



     Ürüne ilk baktığınızda içinde ışıltılar var ama kesinlikle uygulandığında gayet mat görünümlü bir allık olduğunu görüceksiniz.
 

the balm ınstaın pınstrıpe
ürünün swatchı 


   Ambalaj olarak zaten The balm ürünleri benim için tartışılmaz güzellikte.Aynı şekilde bu ürününde ambalajı bir harika. Bu seride her allığın rengine uyumlu ambalaj yapılmış yani ürünü elinize aldığınızda kapağını açmadan hemen hemen hangi renge sahip olduğunu anlayabiliyorsunuz ve biraz dergi kapağını andırıyor.
the balm ınstaın pınstrıpe
                                            ürünün yanakta duruşu

    Ve genel anlamda Nars'ın sin allığına benzetildiğini söylemeden edemicem.
Edit : Narsın sin allığını kullanmadım ama okuduklarım gördüğüm bu şekilde alta temsili bir nars sin allık koyucam.
nars sin allık


  Olumlu olumsuz tüm yorumlarınızı bekliyorum.Hepinizi çok çok öpüyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder