30 Mart 2015 Pazartesi

Dırty Works Coconut Scrub Yorumum...


   Merhabalar...



 Dırty Works Coconut Scrubını bir çok blog da gördüm, okudum. Ve neredeyse hiç olumlu bir yorumla karşılaşmadım, her okuduğum blogger ya kokusundan ya yapısından yakınıyordu. 
Geçenlerde Gratis'e gittim geziniyorken gözüme bu scrub çarptı, fiyatı da 6 tl olunca bütün kötü yorumları unutmaya ve objektif bir bakış açısıyla bu ürünü denemeye karar kıldım. 

    Ve ürünü alırken aklımdan geçirdiğim şu cümleyi unutamıyorum: 'Ne kadar kötü kokabilir ki ? Sonuçta hindistan cevizi bu, en fazla hindistan cevizi kokar değil mi ?'  Ki ben hindistan cevizi kokusunu severim. Böyle düşünerek ürünü satın aldım,doğruca eve gittim. 

 Her yeni ürün satın aldığımda heyecanlanırım ben, içimde garip bir his olur hemen denemek isterim onu. Bu üründe de aynı durum gerçekleşti hemen kendimi duşa attım.Her şey iyi güzel, sıra scrub'a geldi kapağını açtım hafifçe elime sıkıp ürünü yakından incelemek istedim beyaz renkte içinde kahverengi küçük küçük partikülleri bulunuyor. Ürünü sıktım ve vücuduma masaj yaparak uygulamaya başladım. Fakat ürünü dağıtmaya başlar başlamaz o meşhur kokusu buram buram kokmaya başladı,ama ne koku ! Başta 'ne kadar kötü kokabilir ki ' demiştim ya.. O kadar kötü kokuyor. Hindistan ceviziyle uzaktan yakından hiç bir akrabalığı yok bu ürünün.


Kokusundan o kadar nefret ettim ki yapısını anlayacak kadar uygulayamadım,uygulamayacağım da! 

Ambalajı çok güzel ama hala o kötü kokunun etkisinde olduğumdan mıdır nedir,ambalajını hiç mi hiç umursamıyorum ambalaj güzelliği artık beni hiç cezbetmiyor..

Kısacası Bu ürün benim için tam anlamıyla bir hayal kırıklığı oldu.  

 Umarım yazım sizlere faydalı olmuştur.Sizin de bu ürünle ilgili ekleyecekleriniz var ise lütfen yorum yazınız.

Sevgiler....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder