27 Mart 2015 Cuma

Avon Besleyici Göz Makyaj Temizleyici Yorumum


           Merhaba canlarım.Bugün size yıllardır kullandığım Avon Besleyici Göz Makyaj Temizleyiciyi tanıtacağım. Bu ürünle ilk tanıştığım zamanı hatırlamıyorum bile, sanırım Supershock maskara aldığımda yanında hediye gelmişti ve ben bir daha bu üründen ayrılamadım.



      Ambalajı sade,yapısı ne koyu ne de sıvı  bir vücut losyonu kıvamında beyaz renge sahip bir ürün.
Ayrıca 150 ml ve 12 aylık bir ömrü var.Gerçekten bitirmek oldukça zor, bayağı bereketli bir ürün diyebilirim.Rahatsız edecek bir kokusu yok.



    Göz makyajı temizleme de oldukça başarılı buluyorum.Çok zor ürünleri çıkarmakta bile iyi diyebilirim.Hiç bir şekilde sizi zorlamıyor ve nazikçe ürünü silmeniz yeterli oluyor.
   
    Benim gözümü kesinlikle yormadı. Kuru ciltlerin yağlı ciltlere göre daha çok beğeneceğini düşünüyorum.Çünkü yağlı bir yapısı var ve yağlı ciltlerde daha çok yağlanmaya neden olabilir.



   Eğer cildinizin alerjik bir yapısı varsa bu ürünün hipo-alerjenik olduğunu belirtmeden geçemeyeceğim. Hipo-alerjenik ürünler diğer ürünlere göre daha az alerjik sorunlara neden olurlar.

  Bir kaç yerde göz yakıyor gibi yorumlar okudum.Ama bu bende geçerli değil açıkcası benim gözüm hiç bir zaman bu ürün nedeniyle yanmadı.

 Kısacası ben bu üründen daha iyisini keşfedene kadar bittikçe alacağım.

 Umarım bu yazı sizin için faydalı olmuştur.Siz bu ürünü hiç kullandınız mı ya da bu ürünle ilgili bir görüşünüz var mı ? Yorumlarınızı bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder