18 Mart 2015 Çarşamba

Oriflame Perfect Fusion Fondöten Yorumlarım

   Merhabalar:) Bugün sizlere Oriflame Perfect Fusion Fondötenini yorumlayacağım. Bu ay son kez satışa sunulacakmış bu fondöten ben de o yüzden bir yazı yazmaya karar verdim.


perfect fusion fondöten

       Öncelikle ambalajından bahsetmek istiyorum gayet sade 30ml lik cam bir şisesi var fondöteni kullanabilmek için plastik bir pompa yapmışlar.Kapağı yok ama hem çantam da taşıdım hem çekmeceme koydum kesinlikle akma,dökülme gibi bir problemle karşılaşmadım sizlerinde bu yönde bir korkusu olmasın canlarım.

    Fondöten yapı olarak ne çok çok sıvı ne çok yoğun ben bir cc krem kıvamı gördüm bu fondötende açıkcası.Kremsi bir kıvamı var ve bence kuru ciltler için daha uygun bir fondöten olduğunu düşünüyorum. Yüz de kalıp gibi durur mu diye bir kaygınız da var ise baştan söyleyim kesinlikle kalıp gibi durmuyor :)
fondöten

 
   Kapatıcılık olarakta orta kapatıcılıkta diyebilirim ve bu benim için yeterli o yüzden beğendim. Çok yüksek performans bekliyorsanız eğer bu üründe beklentileriniz ne yazık ki yok.

   Bu fondöteni uygulamadan önce bir nemlendirici kullanmanız çok daha iyi sonuçlar almanıza neden olcaktır. (ki her makyaja başlamadan önce nemlendirici kullanmak gerekli)

  Kalıcılık olarak gerçekten beğendim bu ürünü çünkü cildim hiç fondöteni kusmadı.Bu fondöteni uygulayıp sabahtan akşama kadar gönül rahatlığıyla gezip,dolaşabilirsiniz.Bendeki rengi rose beige benim tenimden biraz koyu ama kapatıcılığının artması için koyu almayı tercih etmiştim.

 Ayrıca içeriğinde Spf 25 var. Cildiniz bu konuda hassassa eğer spf li fondötenler seçmeniz sizin için her zaman daha iyi olacaktır.

perfect fusion fondöten içeriği

Bu ürünü net hatırlamamakla birlikte geçen ay indirimden 20-21 tl gibi bir fiyata aldım. Fiyatına göre performansı bence çok çok iyi.Bu ay başta da söylediğim gibi son kez katalogdaymış bir daha satışı olmayacakmış ve fiyatı da 32.90 tl insan azcık indirim yapar o zaman dimi ama :)

perfect fusion fondöten içeriği

Bu ürünün 5 farklı renk seçeneği var.

   Umarım yazım sizlere faydalı olmuştur.Sizin de bu ürünle ilgili deneyimleriniz var ise lütfen benimle paylaşmayı unutmayın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder