23 Mart 2015 Pazartesi

The Balm Mary-Lou Manızer Yorumlarım

     
      Merhaba canlarım.. Bugün epeydir çok beğenerek kullandığım bir The Balm ürünü olan Mary-Lou Manızer aydınlatıcı konuğum oldu. 



       Öncelikle aydınlatıcıyı ne amaçla kullanmalıyız ufacık bundan bahsedeceğim.Aydınlatıcı ürünleri yüzümüzde öne çıkartmak istediğimiz kısımlarda kullanıyoruz. Mesela elmacık kemiklerimiz daha mı belirgin olsun istedik işte o zaman aydınlatıcılar imdadımıza yetişiyor. Aynı şekilde dudağımız daha mı belirgin olsun istedik hemen dudağımızın üst çizgisine uygulanmak için aydınlatıcımız bizi bekliyor. 

       Aydınlatıcının uygulandığı yerler hemen belli olur ve öne çıkar. Bu yüzden kusurlu olan bölgelerimize sürmekten biraz kaçınmak gerektiğini ya da daha dikkatli kullanmak gerektiğini düşünüyorum.



     Gelelim Mary-Lou aydınlatıcıya öncelikle ambalajından bahsedersem The Balm bu işi biliyor ve görselliği oldukça iyi kullanıyor.  Ha-ri-ka bir ambalaja sahip. Aynası olması da benim için ayrıca bir artı, yanınızda bu ürün varken bir de ayna taşımanıza hiç mi hiç gerek yok. 8.5 gramlık bu aydınlatıcı bir nevi evladiyelik ve her gün bıkmadan sürseniz gene de zor bitireceğiniz bir ürün.



   Mary-lou sarı alt tonlu bir ürün ve içinde mikro ışıltılar var ama bunları kesinlikle sim sanmayın öyle simli mimli bir yapısı yok.Işığı çok güzel yansıtan minik minik ışıltıları var sadece.
   
   Pigmentasyon olarak oldukça fazla başarılı.Parmağınızla hafif dokunmuş olsanız bile ürüne fazla bulanmış gibi durabilirsiniz.O yüzden ürünü fırçanıza alırken de yüzünüze uygularken de dikkat ! Fazla kaçırırsanız 'heyoo ben burdayımm' diye bağırabilecek cinsten bir ürün. Fırçanın ucuyla çok az bir miktar alın emin olun yeterli olacaktır.


 The Balmın ürünlerinin içeriği hakkında pek bir şey söylememe gerçekten hiç gerek yok çünkü tüm ürünleri oldukça temiz bir içeriğe sahip.

 Bu ürünü aydınlatıcının dışında far olarak da kullanabilirsiniz ki ben bir kaç kez kullandım gayet hoş göründüğünü söyleyebilirim.Kaş altlarınıza sürüp kaş kemikleriniz daha belirgin hale getirebilir,göz pınarlarınıza sürüp bu bölgeyi aydınlatabilirsiniz.Kısacası oldukça kullanışlı bir ürün.




     Bu ürünü ve diğer The Balm ürünlerini Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.Fiyatı sanırım indirimsiz haliyle 40 tl. Özellikle indirimlerinde yakalama fırsatınız olursa 20 tl gibi bir fiyata sahip olabilir,benim gibi ayıla bayıla bu ürünü kullanabilirsiniz.

  Bu ürünü ben The Balm ürünleri arasında benim için olmazsa olmazlar kategorisine çoktan ekledim. Severek de kullanıyorum.

   Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı,düşüncelerinizi ve sorularınızı bekliyor olacağım keyifli günler kızlar :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder